Tema: Re: pvz toki case ?
Autorius:
Data: 2011-11-29 18:46:46
Is mano patirties, jei ziuri daug filmu tai tik media playeris arba bluray.
As jau turiu HTPC, o media playeris telike. HTPC naudoju filmu nuomai,
internetinei televizijai, youtube ir jei teliko media playeris kokio nors
filmo nesugeba parodyti, nes telikas jau ~2 metu ir ne visus formatus gerai
rodo.