Tema: Re: Rekomenduokite media grotuvą
Autorius: bat0nas
Data: 2011-11-28 12:54:56
Matai, kiek Tavo parašyme yra "jeigu" :)

Jeigu gerai susirinksiu, jei rankos nekreivos, jei kas nors rinkosi ką nors,
jei labai norėtų padėti ir pan. Vienu žodžiu - HTPC reikia laiko. Nors mano
rankos ne iš šiknos (Su PC draugauju) - kažkaip nedegu noru šokti į HTPC.

Nes bus milijonas klausimų. Pvz ar su nuotolinio valdymo pulteliu,
nesiverčiant per galvą, galėsiu perjunginėti MKV failo kalbas, titrus ir
t.t. Gal tai kažkam ir akivaizdu, bet aš nežinau ar turėsiu tiek laiko
aiškinantis.

Kokį Media Player'į beapsirinktum - net klausimų nekils ir tokie basic
dalykai veiks.

"kiwi"  wrote in message news:javmd7$v4n$1@trimpas.omnitel.net...

On 11/28/2011 11:42 AM, bat0nas wrote:

> Na pagalvosiu dėl to HTPC.
> Man nepatinka šiaip tempt lept sprendimai ir rezultate dar gausis 2x
> brangiau, bei out of the box media player'is.

Nepamirsk, kad tokiu atveju gauni ne media playeri, o normalu kompa - su
OS, full control, ir visais is to isplaukianciais privalumais (bei
trukumais). Gali naudot ne tik filmams/muzikai/foto perziurai, bet ir
kitiems geriems dalykeliams - cia jau tik nuo fantazijos priklauso.
Zaidimai, virtualios masinos, mini-servas gali suktis, ir panasiai...

Out of box - gerai, jei viskas veikia taip, kaip tau norisi. Bet kaip
rodo praktika - taip buna ne visada. Ant PC gali susitvert ka nori. Arba
ko nenori - cia jau tik nuo sugebejimu priklauso.

> Nebent kas nors kokį komplektą padizainintų ir pametėtų (dėžė, CPU,
> motina, aušinimo variantai ir pan.).

Cia nebent rastum kas labai nori kad tu HTPC isigytum :) Na, arba
neseniai sau rinkosi, ir savo komplektacija papostintu.

> Dar klausimas ar tie HTPC su visokiais atomais ar temps BluRay
> remux'us/iso su visais meniu...

Del "tempimo" - temps, jei normaliai susikomplektuosi. Yra ivairiu
variantu. Inteliniai procai siais laikais ir galios turi, ir
acceleracija, ir elektros ramybes busenoj nedaug suvalgo. O siaip - net
ir silpniausias atomas paveza pvz. su situo:
http://www.broadcom.com/products/features/crystal_hd.php