Tema: Re: Forum Cinemas Akropolis vs Multikino Ozas
Autorius: Markuz <(sita trinam)korshun@centras.lt>
Data: 2011-11-21 19:25:06
Kaip jus ten pastebit tuos nusidevejimus? Nesu labai praktikuojantis
kinomanas, bet kiek einu ziuret, dar nei kart nenusivyliau. Nesenai Vingyj
ziurejau Real Steal (buvo kazkokia isankstine perziura) kazkokioj susiktoj
mazoj salej, kur kedej nera vietos pasidet kokakolai, kur isvis pavargau
vaiksciodamas kol ja suradau. Atejau paziuret mane dominancio filmo dideliam
ekrane. Reikiamu metu su reikiama nuotaika ir ... bingo ... isejau
patenkintas.
Filmas ne kinosedevras, sale sudinoka, bet kazkokiu spalvu gyliu net
neprisimenu. Liko gerai praleistas laikas.