Tema: Re: Forum Cinemas Akropolis vs Multikino Ozas
Autorius: Markuz <(sita trinam)korshun@centras.lt>
Data: 2011-11-17 11:17:31
As toks siektiek oldskulinis, nes man patinka eiti i kinoteatra, ne i
ultramegaprekybos centrus, o i atskira dideli kino teatra. Kiek ten filmu
ziuriu, negaliu taip vertinti kad akustika prastesne, ar su kalibravimu
kazkas ne taip. Imho multikino sviezesnis, vingiui gal reiketu kazkiek
atsinaujint, bet kazkokiu ten dideliu techniniu skirtumu nepastebejau.
Filmai gerai ziurisi Vingij, o i tuos centrus einu batu pirkt.