Tema: Re: FPS kine
Autorius: Fla
Data: 2011-09-16 23:37:39
10 sveikamariju, ir keliais apie bozhnychia marsh uzh tokEs erezijas :)
o paskui dar i deguta, plunksnas, ir nuo kalno bachkoj parist.

taip (nespalvotai, be irasto garso) reikia ziureti kasdien.
net zinias. jokiu ten FPSu dideliu, ar kitu nenaturaliu ishkrypimu :D

(c) oficiali o.cinema puristu nuomone