Tema: Re: Larry Crowne (2011)
Autorius: Name
Data: 2011-09-13 20:19:32
Larry Crowne (2011)

> http://www.imdb.com/title/tt1583420/

Paziurejau RU kalba. Pagal mane

Vidutiniskai-Normalus filmas. ~3-3.5 balo is 5
Vidutiniskas scenarijus. ~2.5-3 balai is 5

Kvailyste buvo Tom Hanks ir Nia Vardalos buti filmo scenaristais, butu
uzteke Tomukui veiklos per akis del filmo prodiusavimo, rezisavimo ir
aktoriavimo.

Cia ne Hanks su Roberts labai paseno, o scenarijus buvo nuobodziai silpnas
kaip tokiems 2 aktoriams.
Ziurejau pvz Morning Glory (2010), bet kazkaip nebuvo laiko pagalvoti kiek
ten metu pas Harrison Ford ir Diane Keaton.