Tema: Re: Hesher
Autorius: bat0nas
Data: 2011-08-09 18:23:16
Na gerai.. scena su piešiniu ant mašinos dar dar. Gal man labiau ne pats
piešinys, o ta vieta, kai Hesher'is įmeta pro langą markerį (ir po to jau
kažkada parodo ir mašiną). T.y. to piešinio susiejimas su tokia maža detale
kaip markerio įmetimas.

Na ir piešinys pačioje filmo pabaigoje galėtų dar sukelti šypseną. Bet man
jau nebekėlė, nes buvau smarkiai susierzinęs dėl veltui (grynai veltui)
sugaišto laiko. Vietoje to sakyčiau geriau kokį American Beauty pažiūrėti
(nors jau yra matytas du kartus!!!!).

--
"keksas"  wrote in message news:j1r9mq$pt1$1@trimpas.omnitel.net...

Jaučiu būsiu praradęs humoro jausmą, bet aš ten net bajeriuko nei vieno
nemačiau.

Buvo, ir ne vienas. Pvz piesinys ant karbio, nesukele sypsenos? Aisku,
keiskmazodziu humoru negalima vadinti.
Filme daug ko truksta, ypac rysio tarp personazu. Kaip drama, tai labai
silpna.