Tema: Re: Rekomendacija nematciusiems .....
Autorius: PxYra
Data: 2011-07-01 03:18:56
sitas toks savotiskas, skirias nuo kitu, man per daug niurius
o siaip visi comics_based filmai kazkoks nesusipratimas, beveik visada
viskas vyksta alia alternatyvioj zemei ir yra nenugalimas gerietis ir
blogietis siekiantis uzvaldyt pasauli ir beveik visada kas nors gerieti
apsmeizia ir puse filmo jis gvildena savo morales problemas bei sunkios
meiles.
stampovkes vienu zodziu
lenkiu galva tik pries Batman visas dalis