Tema: Re: Rekomendacija nematciusiems .....
Autorius: bat0nas
Data: 2011-06-27 08:19:35
Man tai tiesiog yra geriausias matytas superhero tipo filmas. Tikrai nuneša
visus Batman'us (kad ir išliaupsintą paskutinįjį) ir pan.

--
bat0nas
Follow me on Twitter: http://twitter.com/bat0nas

--
"Lavonas"  wrote in message news:iu8kiq$i8$1@trimpas.omnitel.net...

Gabalas nerealus.....!!!! Filmas yra visishkai dievishkas!!!!!
Gabalas: http://www.youtube.com/watch?v=fl2spWNoXuA

Filmas: http://www.imdb.com/find?s=all&q=watchmen

nesveikumas visishkas ir kas nesupranta shio filmo yra lochas!!!!! :D nu ok
ne lochas, o tiesiog keistas zmogas :D, kuris negali buti mano draugu :D nu
ok ne negali buti mano draugu, o galbut tiesiog yra su savo nuomone :) Nu ok
ne su savo nuomone, o tiesiog paveiktas kazkokiu gyvenimishku veiskniu yra
ishaugintas lochu :D bliad sorry :D