Tema: Re: Fantastinis teigiamas filmas kaip 5th element
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-04-22 19:49:25
    Man ir serenity patinka, teke skaityti apie ta pagrindine aktore kur zudymo masina vaidina (Summer Glau) tai idomiu dalyku jos gyvenime buve: http://www.kinokopilka.tv/people/4769-sammer-glau kad su stipriai suzeista koja 4 menesius baleta sokt jai teko, gal del to aktores tokia veido israiska uzgrudinta....

Это продолжалось до того судьбоносного дня, когда в её доме раздался телефонный звонок. Саммер побежала через гостиную, что бы снять трубку, и случайно попала ногой в камин, ушибла ногу и разбила большой палец. Ноги у неё и так уже болели, а после этого она вообще не могла вообще наступать на одну ногу. 4 месяца Саммер танцевала с переломом, хотя это и...

"Aleksanderis" <aleksandrr@gmail.com> wrote in message news:op.vso4igimp97dtx@aleksandras-hp.ziobra-dmn.lan...

Nežinau ar labai jau toks panašus į 5th Element, bet bent jau mano vienas iš mėgstamiausių kosminių sci-fi filmų - Serenity (2005) (http://www.imdb.com/title/tt0379786/). Toks ir su bajeriukais, ir su rimtesniais dalykais, ir su veiksmu.
Tiesa, daugiau vertas iš pradžių pažiūrėjus nelabai ilgą pirmtaką-serialą - Firefly (http://www.imdb.com/title/tt0303461/). Bet nuo to tik ilgesnis malonumas (nors to "ilgesnio" net pritrūko paskui). ;)