Tema: Re: Fantastinis teigiamas filmas kaip 5th element
Autorius: Aleksanderis
Data: 2011-03-23 08:43:52
Aš pradžioje irgi buvau pažiūrėjęs filmą, nes kažkaip įtartinai nuliaupsintas buvo. Bet nematęs serialo visiškai neįkirtau apie ką tas filmas, trūko konteksto, kad net ne kažin ką įsiminiau. Tik po dviejų metų sužinojau, kad jis yra serialo tęsinys. Tada jau normaliai pažiūrėjau serialą ir filmą iš eilės. Vat tada tai buvo kaifas, gaila, kad nutraukė anksčiau laiko. ;)