Tema: Re: Ka ziureti? (serialas)
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-02-19 21:14:02
Dekui visiems pasisakiusiems, ziuresim kas tiks kas ne :) jauciu sekantiems
metams uzteks

Pamirsau situos paminet:
Southparka irgi ziurejau, patiko kaip rimti dalykai pateikiami per subine :)
Scrubs irgi ziureti
X-Files ziurejau, uzkabine buvo, bet po to pradejo uzknist ir paskutini
sezona perziurejau kad kryziuka pasidet :)

The office paziurejau kokias 6 serijas, nes visi sake koks geras, bet kaip
nekabino, taip ir liko.. Kazkoks per ramus, gal siaip kad problemos ju
nesusitapatino man.. Ir siaip komedija tokia nei buka (kaip southparke), nei
intelektuali (kaip it crowd ar big bang theory), vis sedejau, laukiau ko
nors ir nei vieno nei kito nesulaukiau iki galo..

Dar lost pandziau ziuret, bet taip ir likau nesuprates kur ten kablys, nors
perziurejau pusantro sezono..

Ziuriu viska originalo kalba, vertiniu nemegstu, tad lieka tik angliski.
Tikiu kad rusisku yra geru, bet ziuret su titrais neketinu, o verstus is
rusu ziuret tai isvis klyzma.. nesivercia ta kalba, kad suprast kaip reikia
:)