Tema: Re: Ka ziureti? (serialas)
Autorius: Zyza
Data: 2011-02-19 14:37:24
Outsourced visai man asmeniskai patiko is nauju linksmu.

The Office ziuriu sitam sarase ner... bet ji reikia "isiziureti" (ne iskart
uzkabina, bet jau ne viena pazistama uzkabinau :).

Scrubs irgi ziuriu ner (labiau link intelektualaus + comedy).

Aisku prisidedu prie southpark rekomendaciju. Tiesa southparkas pradzioj
buvo labai toks... nekoks, t.y. lievas humoras, po to pradejo po poslybem ir
ziaurybem kist labai geras potekstes, del ko dabar belekaip pamegau :)