Tema: Re: 2 rekomendacijos ir viena tragedija:)
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-17 18:10:30
book of eli manes kaipir neerzino - t.y. erzino, bet erzino logines klaidos,
o ne pagrindine mintis..
cia gi mane erzina tai, kad sukos naudojasi moksline fantastika, dalyku
kuris visa laika kviesdavo zhmones dometis giliau ir ar net susiet savo
gyvenimus su mokslu (kiek geeku amerikoj sulindo i fizikas vien tam, kad
kadanors sugebet pasidaryt light sabre'a, ar paveikti clarke'o assimovo
etc) - chia gi jie naudojasi tuo pachiu dalyku, kad atitraukt nuo mokslo,
kad parodyt, kad mokslas yra kujnia palyginus su visagale religija ir
mistine siela - pazhiurekit ka daro mokslas jis paverchia visus besieliais,
bejausmiais ateiviais. Nesizhavekit mokslo kuriamom naujovem, galinchiom
ishgelbet jusu givybes, nes jos blogos (kazhkodel).. tik tikras tikejimas ir
siela yra geris...

o vatikano amerikos fundamentalistai nemegsta nuo tol, kai jis, kaip minejau
'nusileido mokslui' ir 96tais metais patvirtino evoliucija. ir dabar
vatikano oficiali politika visu kreacionistu atzhvilgiu yra neigiama - jie
ju nepalaiko.. o tai stipriai zheidzhia mega churchu valdytojus....