Tema: Re: 2 rekomendacijos ir viena tragedija:)
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-17 14:09:49
heh, shito nea, bet teko perzhiuret what the bleep do we know
http://www.imdb.com/title/tt0399877/ zhiurejau galvodamas, kad chia bus
kazhkokio lygio mokslo populiarinimo filmas, bet kai ipusejus, net man,
nebaigusiam fizikos pradejo rodytis kad chia kazhkas negerai pasidare
idomu... padariau klaida, kad kazhkaip sugebejau perzhiuret ji visa ir tik
tada pradejau ieshkot apie ji info - pasirodo chia rathmos kulto kliedesiai,
tiesiog ilgas reklaminis filmukas..
plachiau: http://www.youtube.com/watch?v=rlPiXNlhKFo