Tema: Re: Inception ziurovam
Autorius: bullka
Data: 2011-01-17 13:53:42
Heh.. na aš tiesiog nekenčiu Anime. Taip nekenčiu, kad net nekenčiu Anime
gerbėjų :) Nors nesu matęs nei vieno Anime filmuko, bet jie man vis tiek
natūraliai asocijuojasi su kažkokiu išrkypimu, nepatenkintų aistrų tenkinimu
filmukuose, iškreipta fantazija, nerealizuotomis svajonėmis, pedo bear ir
pan. Jaučiu esu koks nors tipinis provincialas su labai ribota
pasaulėžiūra.. na bet vis tiek man tas Anime nelabai.

Toks jausmas, kad Azijoje Anime ir panašių stilių kūriniai yra skirti
persidirbusiai ir ankšto gyvenimo (pvz JP gyventojų tankis) liaudžiai
atitrūkti nuo realybės. Ten ir turėtų Anime gyventi, o ne plisti kaip
virusas į EU ir USA paauglių smegenis.

Va taip :)