Tema: Re: Inception ziurovam
Autorius: Fla
Data: 2011-01-16 12:44:29
Beje, daugelis turbut esat mate grazu filmuka "Ponyo".
Kas nematet siulau paziuret. Galima ir su vaikais/visa seima :)

   http://www.imdb.com/title/tt0876563/
   http://www.linkomanija.net/browse.php?search=ponyo

Tai va, kalbant apie rytietiskus filmu(ku)s, holivuda, soundtrackus...
Sitas video puikiai iliustruoja tipinius skirtumus:
   http://www.youtube.com/watch?v=sil9nclPe2I

--
Planuoji apsidrausti Lietuvos Draudimo KASKO? Geriau ismesk pinigus i bala, sutaupysi nervu :)