Tema: Re: O va sita jau butina visiems paziureti ;)
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-12-01 21:39:10
Noriu pasakyt, pažiūrėk, kur siena tarp Lenkijos ir Rusijos buvo prieš kelis
mėnesius. Brestas vos ne vidury Lenkijos.

  kitas klausimas, teisėtai ar neteisėtai tą Brestą turėjo Lenkija.
Faktiškai juridiškai teisėtai, pripažinta ir Rusijos ir visų kitų valstybių.
Kol nebuvo kito susitarimo, formaliai Brestas priklausė Lenkijos vyriausybei
emigracijoj - Londone.