Tema: Re: O va sita jau butina visiems paziureti ;)
Autorius: Nero
Data: 2010-12-01 09:33:55
teisingai sakai, kas nezino istorijos - tada bent jau aiskiau kas, kur, kada
ir kodel..
pats asmeniskai esu buves net ir pacioje Bresto tvirtoveje...
man susidare ispudis kad filme vaidinama tokia dvasia lyg tais tai butu
afganistanas ar cecnia, vinzo - eilines siuolaikines razborkes, o ne didysis
tevynes karas ir "rodina rossija" uz nugaros,
todel kazkaip visiskai nesijaucia to patriotiskumo, pasiaukojimo...galu gale
net chaoso, ir baimes..viskas kazkaip nenaturaliai, ir dar su
pasimaivymais....ne toks turi buti filmas apie didvyrius.........