Tema: Re: Wallstreet - pinigai nesnaudzia ;)
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2010-12-01 00:16:03
ta prasme nori daug mirksinciu grafiku, diodu ir panikos istiktu veidu? :)

tame ir esme, kad apie tuos finansus bojevyku ner. nes ten ne saudo, ten
'nunulina'. saltai ir be emociju.
ir tik tokie patys - be emociju ten gali isgyvent. nes gyvena is tu,
kurie pasiduoda emocijoms.

"0,5 mln premija ir tąsymasis dėl 100 mln" ?

o fone krentacios milijardines kompanijos ir simtamilijardines
'nacionalizavimo' sumos?
o pasiulymai pirkti akcijas uz 4% pries savaite buvusios vertes?
o 1000% uzvirinimas per kelias savaites?

bajeris tame, kad filme kai kurios sumos yra sunkiai suvokiamos. gla tai
ir buvo ju klaida. padare per daug nesuprantam filma.
na kaip filmas apie 3D zaidimus ir virtualia tikrove daznai suvokiamas
ir idomus tik tiems, kas tuos zaidimus zaidzia ir tie, kuriem virtuali
tikrove nera tik grazus vaizdeliai surenderinti su kompu.. :)