Tema: Re: Wallstreet - pinigai nesnaudzia ;)
Autorius: Silvano
Data: 2010-11-29 09:01:39
jeigu tau atrodo, kad ta sudina ir nevykusiai pateikta morala, kad ekrane
mirksintis gemalas yra svarbesnis uz 100 mln, supratai tik tu ir dar 20 %
geniju, tai ....:))))
 tame ir esme, kad moralas pateiktas sudinai ir neidomiai, ivykiai
atpasakoti nevykusiai, dramos nulis, itampos nulis...as pats pajutau savo
kailiu 2008 crash'a, todel ziuriu i tuos ivykius kitomis akimis ir tikejausi
pamatyti idomu filma, galbut net su visuotinai nezinomos informacijos
pateikimu.... o tas ekrane mirksintis  gemalas, tai man nesukelia jokiu
veiksmu...man nereikia ziureti holivudinio filmo, kad prisiminciau seimos
svarba ir savo vertybes...be to, manau, kad yra visiskai banalu tokius
moralus stumti dabar...va vartojimo karstines metu, toks moralas butu
idomus, tik kur tada tie moralai buna dinge ? :))

"jei siandien esi karalius, tai nereiskia, kad ir rytoj juo busi" - tai cia
is musu senoliu pavogtas moralas irgi nera labai didele naujiena, kuria
isgirdes filme, buciau suzavetas :)