Tema: Re: patarimai šešt. vakarui :)
Autorius: Nero
Data: 2010-11-21 13:15:39
p.s. bet vis tiek geriausias Airbenderio topas yra tas kad jau ir taip
isdure zmones su sudinu filmu ir paskui dar karta trigubai isdure su paciu
lieviausiu imanomu 3D ;))))

kas ten ji state ir realizavo? - reik isitraukt manau i "blacklista" kad
ateity tokios klaidos nebepakartot ir nenueit i ju statyta "filma" ;)))