Tema: Re: patarimai šešt. vakarui :)
Autorius: Nero
Data: 2010-11-21 13:03:49
nuosirdus patarimas - neziurek Airbenderio - liksi nuviltas ir tik laika
sugaisi, jis net puses to neturi kas yra The.Sorcerers.Apprentice

Beje The.Sorcerers.Apprentice maloniai nustebino, kazkaip tikejausi blogiau
:) Jei iki filmo vidurio retkarciais vis pagaudavau savo mintis nukrypusias
"kitomis gyveniskomis temomis", t.y. tikrai ne apie ziurima filma (kas siaip
manau normalu daugumai kasdieniniu filmu iki vidurio), tai antroje filmo
puseje padetis buvo istaisyta ir jau visiskai buvau itrauktas ir atsidaviau
filmui ;) Taigi visumoje visai sakyciau vykes filmas. Kas megsta Fantasy -
rekomenduociau nepraleisti ;)