Tema: Re: Temnyj Mir (2010)
Autorius: niece
Data: 2010-11-17 06:26:18
"Nero" <arturasr_NEREIKIA_@eircom.net> wrote in message
news:ibv1ds$j6t$1@trimpas.omnitel.net...
> nu ;) o man mintis patiko, tas "super velnias" - jo, - netinkamas buvo tam
> filmui. studenciukai suvaidino manau normaliokai pagrinde, efektai man
> pasirode dar visai geri palyginus su paskutiniais holiwoodiniais fuflo,
> pagal kokybe - sukmaketuotais gal su kokiu iPhone ;))

Su paskutiniu fuflo? Tas fuflo vos ne indie filmai (Monsters, Skyline),
kurie nepaisant minimalaus biudzeto sekmingu aplinkybiu deka gavo proga
pasirodyti didziuosiuose ekranuose ir reikia pasakyti, kad jie simtus kartu
geresni negu sitas Temniyj Mir. Nezinau, ko tu taip lydaisi nuo jo, bet
patikek nieko verto demesio jame nera. Na nebent matai pora filmu per
menesi, tai gal ir dziaugiesi kiekvienu sh...

O siaip ne tik tas supervelnias netinkamas buvo, kuriam, beje, 2500 metu ir
logiskai galvojant turetu buti nekvailas personazas ;) Arba kad ir ta
pagrindine mergaiciuke irgi pagal scenariju kazkokia naivi butybe nuo filmo
pradzios iki galo. Nesakau, kad turetu buti super herojai ar super villanai,
bet cia jau rusu filmu kurimo ypatumai, kad nesugeba sukurti nieko, kas
nebutu "filmas gal ir ziurisi, bet paziurejus is distancijos supranti, kad
ziuri nevykusia kazkokia parodija". Ir tai budinga toli grazu ne tik Temniyj
Mir.

Ziurejom sita sita DVD su keliais draugais, tai patikek, momentais buvo geda
paciam, kad toki sh jiems demonstruoju.

> ir apskritai - kai taip geriau pagalvoji - na ir kas tie super kokybiski
> efektai tokiam briede be idejos kaip pvz Resident Evil Afterlife? ;) ir
> dar jie "nustebinti nerealios sekmes" kurs kita dali - muhahaha ;))
>
> p.s. o del kokybes - tu skyline monstrus ir ju kosminius laivus paziurek -
> va ten tai kokybes anekdotas - kazkoks gleivetas plastelino gabalas su
> mirksinciom lemputem i kuri tu ziuri 0.3sek per riebaluotus mociutes
> akinius ir dar po kokiu 2 smirnovu ant galvos ir bandai kazka suprast
> ;-)))

Tai vat sau ir priestarauji. Ne efektuose ir monstru nupiesime esme (su
didesniu biudzetu butu ir igyvendinta), o idejoje. Skailainas tikrai ne
naujas District 9 sedevras, bet tikrai geresnis uz nesamoninga ir kruvas
skyliu scenarijuje turinti raganu folkloro siaubiaka 3D. O kad rusai
nepaisant biudzeto, vis tiek tik "pigienas" kuria irodo ir tai, kad
oficialiame DVD idejo taip pat anaglifine versija. Kas nors jas siais
laikais dar ziuri ir akis gadinasi? ;)))

P.S. Jeigu nori kokybisku rusisku filmu, tai is paskutiniu isleistu paziurek
Kraj, Kochegar ir Bretskaja Krepost.