Tema: Re: Temnyj Mir (2010)
Autorius: Nero
Data: 2010-11-17 00:43:08
nu ;) o man mintis patiko, tas "super velnias" - jo, - netinkamas buvo tam
filmui. studenciukai suvaidino manau normaliokai pagrinde, efektai man
pasirode dar visai geri palyginus su paskutiniais holiwoodiniais fuflo,
pagal kokybe - sukmaketuotais gal su kokiu iPhone ;))

ir apskritai - kai taip geriau pagalvoji - na ir kas tie super kokybiski
efektai tokiam briede be idejos kaip pvz Resident Evil Afterlife? ;) ir dar
jie "nustebinti nerealios sekmes" kurs kita dali - muhahaha ;))

p.s. o del kokybes - tu skyline monstrus ir ju kosminius laivus paziurek -
va ten tai kokybes anekdotas - kazkoks gleivetas plastelino gabalas su
mirksinciom lemputem i kuri tu ziuri 0.3sek per riebaluotus mociutes akinius
ir dar po kokiu 2 smirnovu ant galvos ir bandai kazka suprast ;-)))