Tema: Re: pasiulymas...
Autorius: Name
Data: 2010-09-27 21:45:37
Speju bus variantas kiek zmoniu tiek ir skirtingu nuomoniu apie konkretu
filma. Zodziu aklaviete.

Turejau kazkada panasia problema del filmu. Susikuriau savo filmu aprasymo
ir vertinimo sistema ir uzsirasineju pvz i "The Expendables (2010).txt" kas
man idomu prisiminti apie ta konkretu filma. Nors kokia filmu duomenu baze
turbut butu naudingiau.
Bet esmines problemos neissprendziau, vistiek is 3-5 perziuretu filmu tik
koks 1 yra Zjbs arba Kultinis, kuri noretusi 2 dienas is eiles paziureti.
Reikes kazka galvoti kaip cia sumazinti svaistomo laiko nuostolius, gal koki
megstamu scenaristu arba rezisieriu saraseli susikurti.