Tema: Re: pasiulymas...
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2010-09-27 21:04:40
  nafik.. man "24" 8 sezonai i pabaiga jau nervino.. :))
nors po jo dabar ziuriu visokius a la action filmus ir nesuprantu negi
negali ko nors geresnio padaryt..
paskutinis "perliukas" - "losers".. galvojau vo bus linksmas ir lengvas
action. lengvas tai jo. nuspejamas iki negaliu, o siuzeto vingiu gausa
gali nebent su i nascar trasa konkuruot..