Tema: Re: Srpski film (A Serbian Film) 2010
Autorius: monaxas
Data: 2010-09-25 10:04:36
Juokdarys. Čia kuris iš mūsų trolis, tas kur rimtam fleime apie piratavimą visus bando moralizuoti tuo sukeldamas dar aršesnes diskusijas, nors pats arthausą, musiet, ne kitais keliais gauna. Ar ne tu man siūlei arthausą per ebėjų pirkt?

Ai, soriuks, tamsta esate aukštesnio lygio. Tai tiek to, galit nediskutuoti su mumis: žemės kirminais.