Tema: Re: Srpski film (A Serbian Film) 2010
Autorius: ig
Data: 2010-09-24 13:54:04
To pacio antichristo as specialiai neziurejau, kitu net negirdejau :(
(einu pasidomesiu) o tai nelygis su manim sneket :) O siaip stengiuos
atsirinkti filmus, nors jie butu ir labai zinomu asmenu padaryti (ypac
tai sustiprejo po nudegimo nuo Terry Gilliam'o Tideland). Ir nors manau
esu mates daug daugiau klasikos ir arthouso, nei statistinis lietuvis,
mano skonis vis labiau darosi holivudiskai-popkorniskai-optimistinis,
nei depresniniai-eurpopietiski-shudai-myzalai :) Koks blogas gyvenimas
ir kiek jame problemu as galiu suvokti ir savo galva, man nereikia savo
vidiniu galvos problemu ar pasislykstejimo visuomene demonstruoti per
"metaforas" ir vadinti tai menu. Jei labai norisi filosofijos ar galima
jos paskanauti ir grynajame (diskusiju ir knygu) pavidale, o kinas tegu
mane dziugina. Hau :)