Tema: Re: LOST. Kas toliau?
Autorius: trans
Data: 2010-05-22 00:18:55
tame ir kampas, isvardijau visiskai skirtingu stiliu serialus. Bendras
vardiklis - kokybe, jokio muilo, autoriu fantazija neitiketina. 24 valandos
tai isvis kai paskaiciuoji 24 x 8 = 192 serijos ir negali akiu atplesti :)
Na 6am sezone truputi buvo uzsinudakine, bet septintas vel su tokia jega...
8am girdejau isvis stoga nunesa, beliko sulaukt paskutiniu seriju, griebsim
vienu ypu sezona