Tema: Re: LOST. Kas toliau?
Autorius: Fla
Data: 2010-05-19 19:42:21
Na kas keisciausia - ten netgi kazkokio veiksmo didelio ner, bet itraukia.
Matyt visgi daug duoda tai, kad pagrindinis veikejas nedurnas, smaikstus,
ir turintis kiaushus (netiesiogine prasme;). Pvz. lost pagrindinis veikejas
ne vieno kriterijaus neatitinka :D

Galu gale net soundtrack'as.. Na palyginam pvz. serijos uzbaigiamaja daina
minetam house epizode, ir lost (s01e06)... House puikiai dera prie vaizdo,
ir pati muzika nieko :) O lost atveju galetu ir nebut tos dainos.. Toks
vaizdas, kad belenka pagal teksta/zodzius "tinkamo" parinko, o pati muzika
pofik kokia.. Plius dar muzikos stilius toks specifinis.. Subalansuotas USA :)

Ai, house'o atveju per tas 2 minutes su soundtrack'u serijos gale dar ivyksta
kazkas svarbaus. O lost atveju galim sakyt 2 minutes rodo veidus ir tiek.
Dar viena dalis, kuria paziurejes pagalvoji "visgi buvo galima prasukt" :D

--
Planuoji apsidrausti Lietuvos Draudimo KASKO? Geriau ismesk pinigus i bala, sutaupysi nervu :)