Tema: Re: Robin Hood (2010)
Autorius: Fla
Data: 2010-05-18 10:26:08
On 2010.05.17 16:13, Rimantas wrote:
> Gal skydas mažesnis (arba stačiakampis) bei aptrauktas oda ir yra dekoratyvinis
> trikampio formos elementas apačioje. Tai kame čia problema? :)

Labai norint tiketi, galima visiem filmu brokam daugiau ar maziau logiskus
paaiskinimus surast. Pavyzdziui, net jei filme vaizduojant senus laikus pas
kazka ant rankos pasimato elektroninis laikrodis - reiskia ateityje bus
israsta laiko masina, ir tiek :)

Bet man asmeniskai labiau patinka filmai, kuriuos norint ziureti rimtai, nebutina
bandyti pateisinti visokiu abejotinu detaliu :)

--
Planuoji apsidrausti Lietuvos Draudimo KASKO? Geriau ismesk pinigus i bala, sutaupysi nervu :)