Tema: Re: Robin Hood (2010)
Autorius: eviliso
Data: 2010-05-16 13:21:16
Pakako, gi nesakau, kad blogai..esme rezultatas, o rezultatas mane nuvyle.
Juk nesipyksim del to, kad vienam patiko, o kitam ne? :)
Prisiminus minetaji Batman'a, naujieji filmai suejo taip smagiai, kad
maloniai laukiam dalies su Myslium :)

Beje pilna vietos ir tesiniui, bet sitam jau pagailesiu pinigu i kina eit.