Tema: Re: Pandorum (2009)
Autorius: kuzemanas
Data: 2010-04-29 11:13:33
On 2010.04.29 10:50, bullka wrote:
> O aš apie preparatą tą dalį praklausiau.
> Mano versija: vienas iš pilotų šiek tiek pakvaišo sugalvojo pažaisti
> dievą. Tipo iš miego pažadino kažkiek žmonių, kitus paliko miegoti,
> pažiūrėjo, kad situacija nebekontroliuojama, pats lyg nuėjo miegoti, o
> tie žmonės kelis tūkstančius metų tiesiog mutavo tame laive. Atsikėlę
> keli nemutavę pamatė totalų bardaką laive. Na ir pabaigoje išsirišo, kas
> tą bardaką sukėlė.

taip, pakvaiso, nes mate kaip zeme sprogo,stresas ir t.t. neprikele jis
ten ju, pradejo visa valdymo personala piskinti, kai ispiskino nuejo
miegot :)
laivas aisku buvo nekontroliuojamas, bet nuskrido iki ten kur buvo
uzplanuota, tik ikrito i jura, ir ten pragulejo apie 1000metu :)
matomai kompas pats dali igulos prizadino, kaip buvo uzplanuota, o
veliau jau tie mutave isigudrino zadinti po viena ir maitintis jais...