Tema: Re: siltinimas
Autorius: new
Data: 2009-11-03 10:10:46
kiek pamenu lietaus lasu kampas yra brangesnis nei paprastas, taciau jokio
esminio skirtumo tarp ju nemaciau ir dejau paprasta kampa. Cokolis neslampa,
patikrinta.

del sluoksnio atskyrimo nzn kaip geriau, as i ta vidini kampa dejau
tinkliuka ir uzglaisciau, kad nebutu jokiu plyseliu.

sorry, del vatos sujungimo nepasakysiu, neteko susidurt.