Tema: Re: siltinimas
Autorius: gintaras
Data: 2009-11-03 09:39:55
Tai cia tas lietaus lasu?
Ir jo tinkliukas ant cokolinio siltinimo  is virsaus ar uzsilenkia is sono
lauko puseje.
Kitaip sakant ar reikia atskirti cokolio siltinimo sluoksni tinko sluoksniu
nuo fasado siltinimo sluosnio.
Ar suklijuoti fasado siltinima , po to cokolio siltinima  priglausti be
tarpo ir tik po to apklijuoti kampukais it tinkuoti?

Dar klausimas:
Kaip sujungti vatos siltinimo sluoksni su polistirilo vertikalia siule?