Tema: Re: stropuva
Autorius: liaulius
Data: 2009-10-27 10:57:56
Manau, tiesiog pamirsai oro skirstytutuvo sklende prisukt :)
Kuo tik nekurenau. Naturalu, kad skiriasi kuri kaloringumas. Va azuoliuka
kurenant nat tos pacios padalos reguliatoriui esant katile kokiu 10-15
laipsniu aukstesne temperatura.
O katilas panasu, kad buvo uzkaitintas ir subliusko. Gal elektra dingo ir
siurbliukas issijunge. Jei apsauginis suveike, tai turejai rast gera bala
katilinej, jei nesuveike tai gal istekejo vanduo pro kita vieta. O po to ir
katilas subliusko.
Geriau pakviesk Stropuva, ka cia tau naujienu skaitytojai pagelbes