Tema: Re: Kurensim avizas :)
Autorius: Sharkius
Data: 2009-10-22 20:05:14
siap tai px tie europos pinigai, ne grudu supirkejai ir ne ukininkai kainas
nustatineja, kiek bendrai pasaulyje kainuoja tais metais grudas uz tiek visi
perka/parduoda... aisku ivertinus transporta, komisinius, perekupo marza ir
pan... nes jei pvz siemet uz kokiu kvieciu tona moka kazkur 200-300lt tai
pvz uzpernai  skupkese mokedavo po 700lt, nors ir parama ir visa savikaina
beveik tokia pati... kaip matyt jokio cia loginio rysio tarp paramos dydzio
ir grudu kainos...