Tema: Re: Kurensim avizas :)
Autorius: kg
Data: 2009-10-22 09:49:34
tame pachiame yra
http://tf.llu.lv/conference/proceedings2009/Papers/32_Aivars_Kakitis.pdf
3.51-5.28 t/ha
bet viskas priklauso ne tik nuo agrotechnikos teisingos (kaip laiku suarsi,
kaip gerai paruoshi zheme ir laiku pasesi, kiek trashu pilsi, kaip laiku
nupurkshi ir pan), bet ir nuo oru ir kitu faktoriu, kaip pvz shernai, kurie
labai megsta avizhas ir daug derliaus sunaikint gali :)
todel tie skaichiai lenteleje yra teoriniai labiau ir realybeje dazhniau
turbut dar mazhesni
tai realiai turbut maksimum 4t/ha, kas butu 600lt/ha uzh avizhas

o savikaina zhemes ukyje ishvis nelabai egzistuoja
nes rinkos realios tenai nera - viska senai ishkreipusi EU parama
tarkim uzh avizhu hektara gal ir gausi tiesioginiu ishmoku vien kokius 300lt
bet vienas gali gauti dar kitokiu paramu (ir labai dideliu), o kitas net
nera isiregistraves kaip PVM moketojas ir net uzh kura traktoriui PVM
nesusigrazhina
o tarkiim jeigu samdyti tai pvz arimas zhemes kainuotu turbut apie 300lt/ha,
kombainas kad nupjautu irgi panashiai 200-300lt/ha, o kur dar seklu ir
trashu, bei chemikalu kaina, kultivavimas zhemes, seja, purshkimas

realiai shiuo metu ukininkam kazhkokia nauda ir pelnas  yra tik kviechiu ir
rapsu auginimas
bet realiai vien tik ju negali augint - reikalingos sejomainos

ir pagalvoju, kad gaila pieno negalima panaudot kaip kuro, vietoj naftos
produktu :)
dabar ji superka ish ukininku po 0.30lt
tuoj turbut ukininkai tures primoket perdirbejams, kad ish ju paima :)

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4531 (20091022) __________

http://www.eset.com