Tema: Re: dėl šildymo sistemos: grindys+radiatoriai
Autorius: Aras
Data: 2009-10-16 12:08:10
Ar galiu pamaišymo mazgą montuoti rųsyje, ant vamzdžių išsišakojimo? Prie kolektoriaus jau vietos nebėra.
Bet realiai žiūrint ar jis padės man sumažinti dujų kiekį? Juk dar prisideda papildomas varikliukas, t.y. elektra naudojama.
Beje, katilas savyje turi tą "mini katilinę" su cirkuliaciniu siurbliuku ir visa automatika. Iš katilo išeina tik du vamzdžiai ir visiškai nieko daugiau nėra iki kolektorių.
Ar susitaupys dujų? Štai, kur klausimas! O gal kiti privalumai bus?