Tema: Re: schemos jpg+dwg2004 (130 kB)
Autorius: Aras
Data: 2009-10-16 12:02:46
Kaži, jei aš tai įdėsiu, pamažės dujų suvartojimas ar ne?
Kitaip sakant, kokia iš to nauda apart to, kad šiltesnės grindys (galbūt) bus? Katilas dabar junginėjasi automatiškai, nes II aukšte guli radiodaviklis, kuris reaguoja į kambario temperatūrą. Visus radiatorius ir grindų kontūrus aš pasireguliavęs taip, kad kambariau man šiltų daugmaž vienodai.
Ar verta? Ar susitaupys eksploatacija?