Tema: Re: namo kaina
Autorius: Galvos Daktaras
Data: 2009-10-14 18:31:03
64 kv.m bute elektra ir vandenis pats pasidariau, kainavo
tik reles, saukikliai, laidai etc, nieko ten stebuklingo. Uz ta
pati meistrai prase ~3000 uz elektra ir ~1500 uz kranu uni-
tazu pajungima

vat padaryt nuotekas ir atvest ta vandeni - tai jo, sunkiau, bet
pati isvedziojima tai 2 dienos ir pasidarai

p.s. po tokio mano "padarymo" matavo varzas ir vandens sistemu
slegi normaliai, dave pazymas - taip kad argumentas "pats pasidary-
si xujovai" atkrenta :)

--
www.newsgroups.lt