Tema: Re: Q: namo kaina
Autorius: eSSas
Data: 2009-10-14 07:06:31
Dainiushas rašė:
> ką turi omeny "numatyt galimybę pakeist"? Ir kiek yra "neamžinas"? Nes
> dabartinis planas, ten kur mažai vaikščiojama - miegamasis ir vaikų
> kambarys.

Sitos vietos OK, nebent atzala sumanys zvyruotais batais palakstyt. Pas
mus kamstis virtuves zonoj - vietom matosi nusidevejimo pedsakai.
Neryskus, bet zinant matosi.

Kai priklijuoji prie grindu, galimybiu kamsti nulupt kaip ir nelieka. O
per desimt metu gali ir nusidrosti, ir nusibosti.

> Dėl lentų ir aš turiu įtarimų ir kaina anų :(, bet yra kas labai nori :)

Maciau ne vienas masyvo grindis, su laiku visos plysiais iseina. Sau jei
klociau, tai tiktai tokias, kuriose naujai atsirandantys plysiai dzin -
gal kokias su nuobliuotais kantais

S.