Tema: Re: padekit susivokti reguliavime
Autorius: liaulius
Data: 2009-10-14 10:16:05
Virsutiniai yra skirti tikslesniam reguliavimui-balansavimui, kad mazdaug
vienodas kiekis vandens teketu i kiekviena kontura. . Rimti instaliatoriai
turi kalibravimo lenteles, pagal kurias, priklausomai nuo konturo ilgio,
zino kiek pasukti ta varzteli. Apatinius ant griztamo vos pasukus itaka gana
smarkiai jauciasi. As is pradziu reguliavau tik griztamais - man to pakako.
paskui "is akies" pazaidziau ir su tais varztais ant paduodamo. Nezinau ar
koki geri tai dave :)