Tema: Re: padekit susivokti reguliavime
Autorius: T:\)
Data: 2009-10-13 17:44:58
tomai, cia ki standartinis giacominio kolektorius, koks dar nestndartinis sprendimas :)
3 - yra balansinis ventilis, kaip teisingai pastebejai kad kai uzsidaro visi grindiniai ziedai, kad isliktu cirkulaicija, kaip sakoma mini ratas. Bet jis aktualus kai ant ziedu sedeti reguliatoriai ir yra tikimybe, kad susilus patalpoms bus uzdaryti visi ziedai. Tavo atveju ju nera, tad gali ji uzsukti iki 0, tik paskui neuzmirsk, kad negali uzsukti vienu metu visu ziedu.
2. yra balansiniai ventiliai ant gryztamo kiekvienai sakai. Tai yra jei pas tave skiriasi ziedu ilgiai ir patalpos syla netolygiai, tai gali jais balansuoti, prisukdmas (letes gryztamo, tuo paciu paduodamo vandens srautas, mazesne temperatura patalpoje).

T:)