Tema: Re: akumuliacines talpos
Autorius: T:\)
Data: 2009-10-06 09:46:47
Tas tai taip, bet ta problema daugiau buna kai katilas pergalingas. Pas mane viskas labai tolygiai yra :) Pvz jei kuriu kas antra diena, tai pirma pilna ikrova dega pilnu pajegumu kol isildo sistema ir grindis, tik nuo antros ikrovas katilas pradeda issijungineti poilsiui. Kai negyvenau ir kurendavau tik savaitgaliai tai isviso pirma para kurendavosi visu pajegumu ir tik sekmadieni jau isisjungdavo. Realiai mane tas labai tenkina. Nelabai manau,kad butu didele kuro ekonomija, nes katilas pakankamai gerai valdomas (atmos). O ir ivertinus kiek kainuoja akumuliacines talpos, tai atsipirkimas imho labai ilgas gautusi. (na jei sutaupysi kokia tona briketu per metus, tai gausis po koki 350-400 lt i metus). O kiek kainuoja pasistayti rekomenduojama talpa (1.5-2 kub.m)?

T:)

"Vytautas" <pastas@pastas.lt> wrote in message news:haenq0$oli$1@trimpas.omnitel.net...
> akumuliacine netik silumos sukaupimui naudojama, o ir tolygesniam katilo
> darbui, pastovesne vandens temperatura
>
> "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message

>>> 95m2-tai jei vakare pilnai prisildai, tai ir prie -10C dar ryte sildosi
>>> is