Tema: Re: akumuliacines talpos
Autorius: T:\)
Data: 2009-10-06 09:14:14
o pa smane ptoks pats grindinio sildymo plotas ir jei vakare pasildau, tai ryte grindys dar siltos buna be jokiu akumuliaciniu. Primesk, kad jei 100 kv.m. grindinio sildymo ir betono storis vidutiniskai 7 cm, tai gaunasi 7 kubai betono. Tavo akumulaicine tera 1 kubas vandens. Imho grindys yra tokio dydzio akumuliacine talpa, kad beriekalingas zaidimas statant papildomas. Ja statyciau tik jei butu radijatorinis sildymas.

T:)