Tema: Re: elektrines virykles tarifas
Autorius: Linelis
Data: 2009-09-17 16:44:12
nu zodziu taip, diskutuota daug ir piktai ir graziai su veikeju, kuris daro
ivadus.

pagal sutarti man turetu buti 4Kw, kas reiksia kad statosi automatas tik 10A
Pagal ju skaiciavimo metodika, namui sociai uztenka 8kw, kas yra 16A
automatas
Toliau kaip jie skaiciuoja : prie 8kw pridek papildomus didelius agregatus,
kuriuos naudoji namie ir gausi kiek tau reikia namui uzmaitinti.
taigi, pas mane pirtis el. 9Kw, tai jau iskart skaiciuok 17Kw, ko pasekoje
32A automatas privalomas.
Taip, as siai dienai gyvenu su 20 artai 25A senu rusisku automatu, bet
kartai nelaiko, todel teoriskai norejau pasiskaiciuoti kiek kainuotu viska
susilegalizuoti ir kad netruktu galios.
Vat ir gavau :))) reik nauja linija tiesti savo lesomis.