Tema: Re: elektrines virykles tarifas
Autorius: bzik
Data: 2009-09-17 15:18:36
man rodos viskas i tema. Ponas paprasei +16kW ir tau atitinkamai paskaiciavo su linijos atvedimu. Jei butum prases 6 ar 8, gal butu pakake susimoket uz papildomus kW. Kad jie neturi but dalinami uz dyka sutinku. Ir kW kaina, mano manymu nera didele. Jei jokia sutartis nebuvo pasirasyta, tai logiska, kad masiniu budu buvo paskirstyta tam tikra el.tinklo resursu dalis.
Istoriniai saugikliai nera rodiklis, kad pagal juos turetum automatiskai gaut tiek pat. Gal susuko tokius, kokie tuo metu po ranka pasitaike ar tokius, kuriu neismusa variklis.