Tema: Re: Kokia mikrobange pirkti?
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-02-12 14:10:17
Taigi nieko, vieni naudoja taip kiti kitaip, as tiesiog savo nuomone
isreiskiau ir paaiskinau kodel nebenaudoju. Itariu ne bangos cia kaltos, bet
maistas paveiktas bangu tampa sunkiau virskinamas. Bet faktas, kai rytais
nebesildau maisto mikrobangu krosneleje, maistas suvirskinamas be problemu.
Kai man buvo 20 metu tikdavo viskas, net kotletai Maskvos stotyje :)

> [...]
| > |

| > | > |
| > | > |

kog-374ra.